Hehe... :D

Tak jo lidi zase vám píšu :D
Už ani nevím, kdy jsem vám naposledy psala...já vím..jsem hrozná :D
Tákžééé...ani vlastně nevím, o čem bych vám napsala...možná bych pak mohla sepsat nějaký článek o tom jak bylo na Kpop srazu v Praze...ještě uvidíme :D


Každopádně to byl úžasný víkend :)
A hned v pondělí jsem balila na dovolenou...nééé k moři...jako každý rok na hory...já vím..nuda co? :D :D
...no, už jsem si zvykla :D
No a teď už jsem chvilku doma a jsou ty šílený vedra, takže teď nehodlám vyjít ven, nebo bych byla hned spálená :D
.....
To mi připomíná, že už za chvíli zase bude škola....tenhle rok bude nuda....na gymplu už prvák byl skoro jako základka...a teď ve druháku se prý nic extra těžkého neučí...takže to bude nudáááá...:D
Každopádně teď dostaneme nového učitele na fyziku..DÍKYBOHU ZA TO!...ta učitelka doteď byla hrozná...nikdo od ní nic nechápal, písemky vždycky byly hrozný...normálně jsem dostala 3 na výzo..no hrozný jako :D
Ale teď dostaneme učitele, který učí jenom teorii...chápete? TEORII!!! ...takže hodlám v obou pololetích dostat jedničku...a chci v obou pololetích to zatracený vyznamenání!! :D
V 1. to dopadlo tak, že jsem měla 3 z psychologie a 1 z fyziky (to to učivo bylo ještě lehký :D ..teorie! :D)...
No a v druhým to bylo přesně naopak :D 1 z psychologie a 3 z fyziky...no hrozný prostě :D
.....přestanu si vylévat srdíčko :D
Jako další bod jsem vám chtěla povědět, že jsem si vyhlídla šaty, které bych si chtěla koupit...
Image 1 of ASOS Prom Dress With Lace Back Detail Image 4 of ASOS Prom Dress With Lace Back Detail
No, nejsou krásný :D
A když už jsme u těch změn, tak jsem se rozhodla, že až mi vlasy dorostou do normální délky...čtěte: až budou o 10-15 cm delší :D
Tak si je hodlám obarvit na tmavě červenou :D
....Pokud si to do tý doby nerozmyslím....
....a pokud to projde povolením mamky :D

Vaše Quesa
XIA - Uncommitted
....Ano, je to anglicky...ale pořád je to Kpop....on je tak zlatej, jak se to snaží pořádně vyslovovat...
..což mi připomíná tohle video...no..nejsou zlatí :D

Komentáře