Ha! První várka :D

Už jste mysleli, že nepřidám, co? :D
Nebojte pořád mě to zatím ještě neomrzelo...to bude tím layem...šíleně se mi líbí :D
Jediné co mi vadí, že už mi nějaký ten měsíc nefungují statistiky návštěv....je fakt depresivní pořád vidět jenom nuly, když vím, že sem nějací lidé zabloudí :D
No, každopádně k dnešnímu tématu :D
Videjkááá :D
Líbily se mi jich spousty...ale :D
"Nelajkuju" na YT všechny, stejně tak postuju na FB jen vybrané...zato mám docela hezkou várku obrázků...takže další článek?
Proč ne? :D
Každopádně teď jsme u videíííí...:D

PS: Ty videa se mi pořád ještě prohazují, pro jistotu ke všemu dávám název a Odkaz :)



1. Super Junior a jejich "soutěž" :D
Snaží se vydržet mít co nejdéle otevřené oči :D
Ze začátku je to ještě takové nijaké, ale ke konci jsem se tu smála, jak blázen :D
3:57 to jak nadzvedne ty oči :D Směju se tu jak blázen :D Pak to tam dělá ještě docela často :D
4:02 ta poznámka to totálně zabila...je hodně vystihující :D
4:52 výbuch smíchu :D To je ale vražedný pohled :D
( SuJu M Longest open eyes Game - ODKAZ )
A teď z jiného soudku :D
2. Útržek z filmu Fly with the Gold
Vychází to teď někdy v listopadu a Minnie je tu neskutečně Cute :D
Jak na ní dělá to pššt...to už bych tam omdlela sama od sebe :D
(モモ cut- ODKAZ )
Ták a za 3.
Teď se mi tu objevilo tohle a je to úžasný videjko :D
Zase Kyu, ale tentokrát jeho evil laugh :D
V 0:36 se ZhouMimu zlomí hlas a tady to začíná :D
No není kawai?!? (=roztomilý)
( Zhoumi voice cracked, Kyuhzun evil laugh - ODKAZ )
To další jsem doufám ještě nepostovala, každopádně je to úžasný :D
Myslím,že to nemusím popisovat, tohle mluví samo za sebe :D
(Chagmins secret to Yunho - ODKAZ )
Tááák teď trošku na uklidnění jednu acapellku :D
Tuhle mám hróóóózně ráda :D
Jediný problém, že kdykoliv si chci teď tu písničku zazpívat, tak automaticky zpívám i to jejich ladění :D
( Stand by You Acapella Live - ODKAZ )
Ale TUHLE mám snad ještě radši...miluju všechny jejich acapelly!!! :D
To jsou prostě takový zlatíčka a po anglicku prostě "freaking dorks" :D
O čemž svědčí tohle video :D
Celou dobu kraví a u konce tam dá úplně vážnou notu a pak zase začnou :D
Každopádně se mi líbí, jak na 0:49 změnili ten rytmus...to zní fakt dobře :D
( Happy birthday ChunJae version - ODKAZ )
Tohle je zase JJ cutííí stránka...no řekněte, jestli není cute, jak hledá to správný světlo :D
( JaeJoong self Camera - ODKAZ )
....Už je toho docela dost, co? :D
Ále tady ještě ChangMinnie a jeho aegyo :D (Hehm...ten vpravo :D)
On vždycky nesnášel, když musel ukazovat Aegyoa teď si to vyloženě užívá :D
Všechny ty gesta, pohyby...bože můj...to je tak Cute :D
( Changmins Aegyo to Kyuhyun - ODKAZ )
Tak a ještě na rozloučenou...Ehm...přivítanou :D
Yunnie říkající "Dobrý den"
KAWAÍÍÍÍÍÍ !!!! :D
( Yunho Dobry den - ODKAZ )

Komentáře

  1. Ta nula mě taky dlouho štvala ... ale oproti nové tváři blogu mi přišla jako to nejlepší možné východisko ... fuj, co to provedli?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)