Tydlidá :D

Tak...jak jsem slibovala tak píšu...nadpisu si nevšímejte, ale mě už fakt nebaví něco vymýšlet :)
Ještě před tím než jsem začala psát, jsem měla hrozně nápadů o čem napsat...
Třeba si na nějaké vzpomenu :)

Prvně...
Vím, že tenhle blog byl dlouho neaktivní a za to se omlouvám.
Nejprve mi odešel počítač a pak jsem se z toho všemožně vymlouvala.
Každopádně jsem hodně přemýšlela o tom, co bude s blogem dál..
Zruším ho, nebo to s ním ještě zkusím?
Bude to jenom deník, nebo sem budu přidávat i další věci?
Já...pořád to nevím jistě...
Každopádně budu se snažit přidávat, co nejvíce..později doufám začnu přidávat i nějaké svoje povídky..Nějaké origoš, Kpop, možná i nějaké , Shounen ai..Yaoi...uvidíme...
Každopádně už jsem tomu i uzpůsobila lay, potom už jen budou muset rekonstrukcí projít i všechny možné rozcestníky a cestičky po blogu...
Ohledně té aktivity mě prvně napadlo začít opět s nějakou 30 days challenge, která by se měla přidávat každý den a narazila jsem na hezkou K-popovou verzi, takže se tu možná bude objevovat to...
Opravdu si ještě nejsem jistá, kam tenhle blog směřuje, každopádně so ho budu snažit udržet aktivní :)
Vaše Quesa
Junsu - Kanashimi no Yukue

Tohle je naprosto nádherná písnička, na kterou jsem narazila před pár dny...nádherný text, nádherná melodie a úžasně zazpívaná...
Je to první píseň, kterou jsem slyšela poprvé a už při prvním poslechu jsem zpívala se zpěvákem....

 

Komentáře