Co s blogem? :D

Jak je vidět, tak jsem se rozhodla, co udělám s blogem.
Chtěla jsem někam začít přidávat přeložené povídky z anglických originálů a řekla jsem si, že když sem stejně už nic jiného nepíšu, tak ho využiju k tomuhle účelu :)
Takže odteď bych chtěla, aby sem každou středu přibývala kapitola Staří vojáci nikdy neumírají. Pokud bude čas, přibude i víc kapitol týdně, ale naopak pokud mi dá škola zabrat, budete si muset chvilku počkat. Doufám, že to chápete :)
Zároveň bych chtěla přidávat povídku Přej si něco. Nemám k ní určený nějaký přesný den, ale občas bude přibývat :) Jsou to krátké kapitolky, takže by to nemělo překážet překladu první zmiňované povídky :)
A samozřejmě pokud by o mě náhodou zavadila můza, mohla bych přidat i něco vlastního, ale já tu mršku už moc nepotkávám :D
To je tak všechno, co jsem chtěla napsat.
Překladům zdar! :D

Komentáře

  1. Pokud to půjde jak říkáš, tak to bude skvělý, překlady jsou povedené, a i tvoje vlastní tvorba je velmi dobrá, snad jen pokračuj v tom, a ať se Ti daří a udržíš si svoji úroveň psaní.       

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)