Vítejte :)

Tak vítám vás na nových stránkách :)
Mám přenesené všechny články a vaše komentáře z minulého blogu, ale ještě mi chvíli potrvá, než obnovím všechny odkazy, aby vás nehodily zpátky na starý blog. Tak prosím mějte chvilku strpení, snad to nepotrvá víc než pár dní.

Ještě jednou děkuji Veruce a Martinovi a jejich úžasnému programu blogcz2WPMartin Rybenský 2017), díky kterému jsem nepřišla o všechny vaše komentáře - představte si, celkem jich je 358! Sama jsem nemohla uvěřit, že se jedná o tak velké číslo a jsem jen velmi ráda za vaši nekončící přízeň :)

Někteří z vás si možná říkají, proč blog vlastně stěhuji, když jsem byla tři roky neaktivní. No, zaprvé bych nerada přišla o všechny povídky, které jsem na blogu měla (a že jsem při přestěhování našla i poklady, které jsem napsala v 15 letech a absolutně jsem zapomněla, že existují) a zadruhé bych se ráda opět k překládání vrátila.

Na moji omluvu, poslední tři roky byly poměrně hektické. Přestala jsem překládat v době, kdy jsem musela všechnu svoji pozornost věnovat své bakalářské práci. Tu jsem mezitím stihla dopsat a obhájit, splnit si bakalářské státnice, projít přijímacími zkouškami na navazující studium, vystudovat 95% předmětů na dvouletém studiu za jediný rok (abych druhý rok mohla věnovat diplomové práci) - zkouškové bylo vždy zajímavé a vhodné tak akorát na psychické zhroucení -, následně celé léto strávit na školních neplacených praxích, zpracovat nepřeberné množství materiálu do praktické části diplomové práce, to nějak zanalyzovat a sepsat výsledky mé práce (a to v době, kdy z důvodu koronakrize byly zavřeny všechny knihovny a online knihovny neměly ani polovinu materiálů, které bych ideálně potřebovala), nakonec jsem ale diplomku obhájila za A a splnila si část magisterské zkoušky.

...Tak to jsou ve zkratce poslední tři roky až do letošního června, kdy jsem si vzala zasloužené volno a nedělala vůbec nic. A právě během toho nic nedělání mě napadlo, že bych se ráda vrátila k překládání, že mi to vlastně po letech chybí. Tak uvidíme, snad vás znovu nezklamu ;)

Komentáře