Tééda, dlouho tady bylo ticho, co? :D

Nj, stydím se..ohromně..týden jsem nenapsala :D
Ale to víte prázdniny :D
Třeba například včera jsme byly s mamkou na Kozakov Challenge..tady je odkaz na článek, který jsem o tom napsala :D
Včera byl závodní den, to znamená, že tam jezdili třeba po čtyřech, místo po jednom..takže to je větší sranda :D
Zase jsme stály v jedné z nejnebezpečnějších zatáček, ale skoro nikdo se tam nevysekal, všichni se vysekali na tý ruhý zatáčce..my jsme byly níž :D
Pořád jsem jenom slyšeli, jak se těm organizátorům z vysílačky ozývá: "Nehoda na dvojce"
No, hrozný :D ..jednu tam měli vůbec detailně popsanou..
"Jeli tady dva vedle sebe, ten jeden škrtnul o druhýho a oba se vysekali a potom to do nich napálil třetí, kterého to vymrštilo přes zábrany a skončil v sítích. Nikomu nic není...mazec, co?"
No, jo, jsme hrozný národ, líbí se nám to jenom když se někdo vymlátí :D
Ale sranda skončila, když na dvojce byla otevřená zlomenina..naštěstí, tam byla záchranka, takže to závodník měl za chvíli ošetřené a mířil do nemocnice, ale stejně..
No, nic změníme téma :D
Tak dále bych vám chtěla doporučit pár seriálů..
1) Full Metal Panic : japonské anime o 16 letém vojákovi ve speciálních jednotkách, kteýr dostane za úkol chránit 16 letpu dívku Kaname na střední škole v Tokiu..hlavně u druhé řady, se člověk pořád směje.. ODKAZ
1.řada : Full metal panic! - FMP!
2.řada : Full metal panic? Fumoffu - FMP? Fumoffu
3.řada : Full metal panic! The Second Raid - FMP! TSR

2) Explorers of Human body : korejský zábavní pořad a řeknu vám, ze smíchu vás budou bolet čelisti a břicho :D
Je to o tom, že objevují různě věci o lidském těle a snaží se zjistit, jestli některé věci ve filmech jsou možné nebo ne..
Příklad: Nadopují se rajským plynem (=způsobuje záchvaty smíchu), aby zjistili, jestli je to opravdu možné..vážně, zkoušejí to skoro všichni a opravdu to nejde se nesmát, když je vidíte :D
Dál třeba jednoho z nich zavěsí na řetěz ze stropu hlavou dolů před rentgen a nechají ho jíst, aby zjistili, co bude to jídlo dělat.. :D
Nemluvím o zkoušení slanosti slz, nebo o zkoušení pálivých papriček.. :D
Jo, co jsem nezmínila..učínkují tam jenom Super Junior :D
ODKAZ na první díl ...pálivé papričky :D

Opravdu člověk u těch seriálů vydrží dlouho :D
No, nic tak tedy to je za ten týden všechno..
NE! Ještě mám jednu věc..literární soutěž Fantastická povídka
Hodlám se zůčastnit, ještě mám sedm dní a už jsem za půlkou, takže to stihnu :D
Držte mi palečky :D
Vaše Quesa
BEAST - Crazy
Našla jsem ji už před nějakou dobou, ale vzpomněla jsem si až teď :D

Komentáře

  1. Na ten první díl jsem se teď koukla... přestože jsem nerozuměla ani slovo, angličtinu neumím zas tak výborně, smála jsem se jako blázen. Chudáci. To jsou vážně blázni Ta písnička. Jé... Dobře se poslouchá.
    A ten úsek něco po 1:20, kde YoSeob... já z toho nemůžu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentáře! Moc si toho cením :)